8 tévhit a GPS nyomkövetéssel kapcsolatban – 2. rész

Előző bejegyzésünkben már sorra vettünk néhány téves megállapítást a GPS nyomkövetéssel kapcsolatban. Lássuk, milyen további kételyek merülhetnek fel egy ilyen szolgáltatással kapcsolatban, és milyen válaszokat adnak erre azok, akik bevezették már a flottakövetést.

föld-01Ötödik mítosz: “Minden GPS nyomkövető rendszer lényegében egyforma. Ha meg tudod mondani bármelyik pillanatban, hogy merre vannak a járműveim és információval szolgálsz a napi aktivitásukról, az nekem már megfelel.”

Ez az igény ésszerűnek tűnik, azonban a GPS rendszerek üzletnövelő potenciálja a flottamenedzsmentek számára többet nyújt, mint pontok követése a térképen. A GPS szolgáltatás használói akkor veszik észre az összegyűjtött információ teljes hatását, miután már egy ideje rendszeresen használják. Sok szolgáltató egyszerűen csak alap GPS nyomkövetést nyújt, viszont nem segít az ügyfeleknek, hogy befolyásolják a technológiát annak érdekében, hogy megváltoztassák az üzleti ügyeik intézésének a módját. Amikor értékeled a GPS nyomkövető szolgáltatókat, vedd figyelembe, mennyire érdeklődnek az ügyfél üzleti háttere, egyedi igényei és célkitűzései iránt. Ennek a mítosznak van egy kis valóságalapja. A technológia nem a legfontosabb kritérium, amikor a GPS nyomkövető szolgáltató kiválasztásáról van szó. Tapasztalt felhasználók tudják, hogy a szolgáltatóval való kapcsolat lényege a szerződésben rejlik. “Körülbelül 5 éve kezdtük használni a technológiát, de hamar kiábrándultunk a választott rendszerből. Miután megvettük, nekünk kellett mindent karbantartani. Világossá vált, hogy egy alkalmasabb, kifinomultabb GPS partnerre van szükségünk.” – mondta John Doyle, az Alure Home Improvements technológiai és kommunikációs igazgatója.

Hatodik mítosz: “A GPS nyomkövető rendszer csak egy termék a sok közül, amit megvehetek, hogy produktívabbá tegyem a cégemet.”

A GPS nyomkövetést nem egy terméknek kell tekinteni. Ez egy szolgáltatás, amire a flotta feliratkozik – egy szolgáltatás, ami olyan információkat szállít a flottamenedzsernek, amelyeket ő nem tud összegyűjteni, valamint növeli a vállalat produktivitását és profitabilitását. Minden GPS nyomkövető értékesítő megkéri az ügyfelet, hogy írjon alá egy szolgáltatási szerződést, átlagosan 3-4 évre szólót. Tehát a kérdés az, hogy melyik értékesítőben bízik meg a flottamenedzser annyira, hogy rábízza a vállalat mozgó eszközeit a következő néhány évre. A szolgáltatás a kritikus tényező, amikor hatékony GPS nyomkövetésről van szó.

web__-01

Hetedik mítosz: “A cégem nem engedheti meg magának a GPS nyomkövetést.”

Az ár egy érthető aggodalom. A GPS nyomkövető rendszerekhez minden járműbe be kell szerelni egy eszközt és havi előfizetésre van szükség. Ugyanakkor ezek a szolgáltatások komoly eredménytelenségeket ismertek fel: felesleges túlórák, hatástalan útvonaltervezés, oldalsó utak, felesleges motorjáratás, meggondolatlan vezetés stb. Az ezekre havonta kiadott pénz gyakran túlszárnyalja a GPS nyomkövető rendszer árát. A legtöbb flottának az első pár hónapon belül megtérül a rendszerbe fektetett pénze, a kevesebb túlóra, alacsonyabb üzemanyag költségek és biztosítási prémiumok, valamint a kevesebb járműkarbantartás miatt is.

2015-10-06

Nyolcadik mítosz: “A GPS nyomkövetés egy bizonyítatlan technológia.”

A GPS technológia (a képesség, hogy bármikor meghatározzanak és kövessenek egy tárgyat valós időben műholdakkal és vezeték nélküli kommunikációval) már évtizedek óta hatékonyan működik. A technológia manapság már elérhető a fogyasztók számára, világszerte rengeteg szolgáltató közül lehet választani.

forrás: www.government-fleet.com

hasznos, inetrack , , , , ,

Comments are currently closed.